jangan lupa follow syila!!!
WeLcOmE tO mY bLoG

Wednesday 21 November 2012

Awesome Ga By : Ellani,Aimi,Fiqah Dan Rochelle


halo assalamualaikum
piecee ^_^V


hari ni masuk GA by - ellani aimi fiqah n chelle pulak
 cara nk masuk senang je ok

syarat2 :

-mesti berumur 0-10 00000 tahun :D
-wajib berwarganera malaysia
-terbuka kepada perempuan shj
-wajib follow blog sini,sini
-wajib add sini,sini,dan sini :D
-jika anda menjadi pemenangnya nanti,sila
tuntut hadiah dan jika lebih 3 hari tak tuntut,hadiah anda
milik saya :)

 cara2 untuk join :

-tempek banner comel diatas di entry anda :)
-buat 1 entry yg bertajuk "AWESOME GA BY : ELLANI,AIMI,FIQAH DAN ROCHELLE "
-kat entry tu sila sambung ayat ini " Saya Join Awesome Ga By : Ellani,Aimi,Fiqah Dan Rochelle kerana..."
-jangan buat karangan form 5 pulak XD
-tag 5 org kawan blogger anda supaya mereka tahu ttg GA ni berlansung :)
-ayat yg paling kreatif dan top refferal SANGAT LAYAK untuk menjadi
pemenang GA ini :)
-buat entry yg SEKREATIF yg boleh :)
-selepas siap membuat entry,save dan komen link entry anda di kotak komen entry ini :)
-WAJIB like,follow,add,follow semua sponser2 GA ni :)

pemenang  mengikut :

1.TOP REFFERAL
2.AYAT YANG PALING OHSEM
3.RANDOM
4.RANDOM FELT
5.RAMDOM SPEKY HK

disini segalanya yang wajib klik :

-Senarai Hadiah Yang Awesome
-Senarai Peserta
-Senarai Sponser

senang kan?
so masuk lah sekali
ada buat dialog malas nk buat karangan ni hhuhuu sorry :D

saya : yes!!!yahooo!!!
thira  , fatin , haniey : eh,nape ni syila?buang tebiat ke?
thira : itu lah sampai ckap "yes!!yahoo" sorang2 -,-
saya : ni korang sini tengok sini kat saya ni kat sini syila masuk GA yg dibuat dari  "Ellani,Aimi,Fiqah Dan Rochelle"lumayan gila hadiah-hadiah diorang peh!!!doa kan syila menang lah ye 
fatin : boleh tak awk ckp hadiah-hadiah nye?yg lumayan sangat tu?
saya : ish2 ! kawn saya ni ! hadiah nye iyalah gelang tangan cantik sepit rambut cute  bloes cantik !!! dan banyak lagi rugi sape tak masuk heheh...
haniey : OMG,nk masuk jugak lah  nk link nk link !! :D
saya : ummm -.- ok jp  ni tekan ni n bawak balik
thira fatin haniey : ok lh syila bye nk buka laptop/computer kat rumah nk join jugak bye :D
saya : ok bye :D

tag friend : thira haniey fatin  farisha hana :D

0 comments:

Post a Comment